Advertentietarieven print

Aanleveren digitaal materiaal

Materiaal kan aangeleverd worden per e-mail aan: traffic@bluepixlmedia.com o.v.v. bedrijfsnaam en editie (maximaal 8 mb). Bestanden in Indesign CS5, Adobe Illustrator CS5, en Adobe Photoshop CS5, inclusief alle gebruikte illustraties en fonts, of certified PDF. Aflopende advertenties aanleveren met minimaal 3 mm afloop rondom (i.v.m. de afsnede).
Als Blue Pixl Media het materiaal niet volgens de aanlevervoorwaarden ontvangt, kunnen er kosten doorberekend worden voor de te maken aanpassingen.

Advertentietarieven nieuwsbrief

Bannering
Uw full banner of medium rectangle wordt getoond op de homepage en/of achterliggende pagina’s. Uw banner kan getoond worden in een carrousel van maximaal 3 banners.

Branded Content
Met begeleiding van een van onze redacteuren kunt u online en/of offline een onderbouwd verhaal plaatsen waarin u als bedrijf uw content marketing naar een hoger niveau zult tillen.

Advertentietarieven online

Specificatie banners
Nieuwsbrief: alleen JPG.
Website: animated gif. JPG. Html5. PNG.
RGB, 72 dpi, 99 kb, webadres opgegeven.

TW Jaarplanning 2023

EditieVerschijnt
1vrijdag 27 januari 2023
2vrijdag 17 februari 2023
3vrijdag 10 maart 2023
4vrijdag 31 maart 2023
5vrijdag 21 april 2023
6vrijdag 26 mei 2023
7vrijdag 16 juni 2023
8vrijdag 7 juli 2023
9vrijdag 18 augustus 2023
10vrijdag 8 september 2023
11vrijdag 29 september 2023
12vrijdag 20 oktober 2023
13vrijdag 10 november 2023
14vrijdag 1 december 2023
15vrijdag 15 december 2023

 

Formule:
TW informeert zijn lezers kwalitatief en actueel over de nieuwste ontwikkelingen binnen alle ingenieursdisciplines. Wij doen dit omdat we vinden dat ingenieurs en technici over de grenzen van hun eigen vakgebied heen op de hoogte moeten blijven van maatschappelijke en economische ontwikkelingen en de cruciale rol die techniek en wetenschap daarbij spelen. Het accent ligt op nieuwe vindingen en innovatieve toepassingen. TW bevat interviews, opinie, analyses, productnieuws en informatie over de
arbeidsmarkt voor technici. Daarnaast organiseert TW jaarlijks de congressen
‘Ingenieurs in Energietransitie’ en het ‘3iEvent’ over idea’s, intellectual property & innovation. Recent startte TW de succesvolle podcast Techniek en Wetenschap in Perspectief.

Doelgroep:
TW bedient maatschappelijk betrokken ingenieurs en technici in alle ingenieursdisciplines. De lezers zijn geïnteresseerd in thema’s die in alle sectoren in de techniek actueel zijn, zoals energietransitie, toenemende digitalisering en ontwikkelingen op de arbeidsmarkt. De TW
lezer heeft doorgaans een afgeronde technische of bètawetenschappelijke opleiding, is trouw aan zijn werkgever maar is met een gezonde interval op zoek naar een nieuwe uitdaging en bevindt zich dikwijls op posities waar besloten wordt over grote projecten of aanbestedingen. TW werkt samen met hogescholen, universiteiten en brancheverenigingen zoals NL Ingenieurs. TW is met zijn events, de website, de digitale nieuwsbrief, de podcast en
de 23 print edities een ideaal platform voor corporate uitingen en arbeidsmarktcampagnes.


Multimediale campagne
TW biedt verschillende mogelijkheden om online en offline te adverteren. Denk hierbij aan branded content, spreken op een event of in een podcast, een aansprekende advertentie, online bannering, een eigen rubriek in TW, online advertorials op www.TW.nl en/of de nieuwsbrief. Deze mediakaart biedt u een overzicht van de standaard mogelijkheden. Maatwerk is uiteraard ook mogelijk. Onze mediaadviseur helpt u graag met het bepalen van
een passende (multimediale) campagne om uw marketingdoelstellingen te behalen.

Technische gegevens:
Bladspiegel: 420 x 290 mm
Zetspiegel: 390 x 266 mm